רובם עקבו אחר חשבונות טיקטוק

נוצר 10 מרץ, 2024
משתמשי Tiktok

TikTok, ענקית המדיה החברתית לשיתוף וידאו, ממשיכה לשלוט בנוף הדיגיטלי, ומתגאה בלמעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. את עלייתה המטאורית של הפלטפורמה לתהילה ניתן לייחס לתערובת הייחודית של תוכן שנוצר על ידי משתמשים, טרנדים ויראליים ואלגוריתם מותאם אישית שמחבר משתמשים במשך שעות על גבי שעות. במאמר זה, אנו מתעמקים בחשבונות TikTok המובילים ביותר ב-2024, חושפים את הסודות מאחורי הצלחתם ובוחנים את מגוון התוכן שהזניק את היוצרים הללו לכוכב עולמי.

1. Khabane Lame (@khaby.lame)

בראש הרשימה שלנו עם מספר עוקבים מדהים העולה על 161 מיליון הוא Khabane Lame. ידוע ברבים על ידי ידית ה-TikTok שלו, @khaby.lame, יוצר זה יליד סנגל, איטליה, זכה לתהילה בזכות ההסרות חסרות המילים, אך היעילות להפליא שלו, של סרטוני 'חיים-האק' מסובכים מדי. העלייה המטאורית של Lame למקום העליון של TikTok הופעלה על ידי הפנייה חסרת היומרות שלו, כל אדם והכישרון שלו ללחוץ על האבסורד של החיים עם הבעה קשוחה.

2. Charli D'Amelio (@charlidamelio)

נגרר קרוב אחרי Lame בעל התואר הקודם, Charli D'Amelio, עם למעלה מ-152 מיליון עוקבים. הידועה כמלכת ה-TikTok, כישורי הריקוד של ד'אמליו, יחד עם האישיות המדבקת שלה, הפכו אותה לשם דבר בקרב משתמשי הפלטפורמה. למרות שאיבדה את המקום הראשון שלה ל-Lame, ד'אמליו ממשיכה להיות אחת הדמויות המשפיעות ביותר של הפלטפורמה, וצברת מיליארדי צפיות ולייקים על התוכן שלה.

3. בלה פוארך (@bellapoarch)

שלישית ברשימה שלנו היא בלה פוארך, סנסציית TikTok פיליפינית-אמריקאית שמשכה קהל עוקבים עצום של למעלה מ-93.8 מיליון עוקבים. פוארץ' זינקה לתהילה עם סרטוני הליפסינכרון המהפנטים, מרטיפי הראש שלה, וזכתה בתואר סרטון ה-TikTok "האהובים ביותר" תוך שנה מהצטרפות לפלטפורמה.

4. MrBeast (@mrbeast)

ג'ימי 'MrBeast' דונלדסון, הידוע במחוות הפילנתרופיות הגדולות שלו ובאתגרים המטריפים שלו, תרגם בהצלחה את תהילת YouTube שלו לפלטפורמת TikTok. עם למעלה מ-93.4 מיליון עוקבים, MrBeast הוא אחד החשבונות הצומחים ביותר של הפלטפורמה, ומציע גרסאות גסות של אתגרי היוטיוב שלו ומשתתף בטרנדים ויראליים.

5. אדיסון ריי (@addisonraee)

אדיסון ריי, הידועה בעיקר בזכות כוריאוגרפיות הריקוד שלה, מחזיקה במקום החמישי עם למעלה מ-88.6 מיליון עוקבים. הפופולריות שלה ב-TikTok התרחבה לפלטפורמות אחרות, מה שהוביל לשיתופי פעולה עם מותגים בעלי פרופיל גבוה והופעות בתוכניות טלוויזיה פופולריות.

Tiktok לגדול

6. זאק קינג (@zachking)

זאק קינג, איש אינטרנט ואישיות, תפס את תשומת הלב של למעלה מ-81.1 מיליון עוקבים ב-TikTok. התוכן של קינג, הידוע ב'גפני הקסם' שלו, הוא שילוב של קסם, אשליה וטכניקות עריכה חכמות, מה שהופך אותו לאחד היוצרים הייחודיים ביותר של הפלטפורמה.

7. קימברלי לואיזה (@kimberly.loaiza)

הזמרת והוולוגרית המקסיקנית, קימברלי לואיזה, נמצאת במקום השביעי עם יותר מ-80.9 מיליון עוקבים. ידועה בסרטונים עתירי האנרגיה והתוכן הניתן לקשר שלה, לואיזה הפכה לדמות אהובה בקרב קהילת TikTok דוברת הספרדית.

8. TikTok (@tiktok)

באופן אירוני, חשבון TikTok הרשמי מוצא את עצמו במקום השמיני עם למעלה מ-79 מיליון עוקבים. החשבון ידוע בהצגת יוצרים, שיתוף עדכוני פלטפורמה וקידום האשטאגים ואתגרים טרנדיים.

9. בורק אוזדמיר (@cznburak)

בורק אוזדמיר (@cznburak)
בוראק אוזדמיר, הידוע יותר בשם צ'נבוראק ב-TikTok, הוא שף טורקי שצבר למעלה מ-74.7 מיליון עוקבים. יצירותיו הקולינריות הגדולות מהחיים והחיוך המדבק שלו הפכו אותו לסנסציית אינטרנט עולמית.

10. דוויין "דה רוק" ג'ונסון (@therock)
כוכב העל ההוליוודי, דוויין "דה רוק" ג'ונסון, מסיים את הטופ 10 עם למעלה מ-74.2 מיליון עוקבים. תוכן ה-TikTok של ג'ונסון כולל שגרות אימון, סרטונים מאחורי הקלעים ומותג התוכן המניע שלו.

התייחסות מכובדת
אזכורים בולטים מחוץ ל-10 הראשונים כוללים את Dixie D'Amelio (@dixiedamelio) עם 56.4 מיליון עוקבים, Jason Derulo (@jasonderulo) עם 58 מיליון עוקבים, וסלינה גומז (@selenagomez) עם 58.9 מיליון עוקבים.

סיכום

ככל ש-TikTok ממשיכה להתפתח ולהרחיב את טווח ההגעה הגלובלי שלה, רשימת החשבונות הפופולריים ביותר של הפלטפורמה משתנה כל הזמן. מרקדנים וקומיקאים ועד שפים וכוכבי-על בהוליווד, TikTok ממשיכה להיות נקודת השקה לתוכן מגוון ויצירתי, ומושכת מיליוני עוקבים מכל העולם.

בין אם אתה מותג המחפש שותפות עם משפיענים או משתמש המבקש לעקוב אחר הטרנדים האחרונים, שמירה על הדופק בחשבונות ה-TikTok הפופולריים ביותר יכולה להציע תובנות חשובות לגבי סוגי התוכן המהדהדים עם קהלים ברחבי העולם.

נכון לנתונים האחרונים, שרלי ד'אמליו מחזיקה בתואר עם מיליוני עוקבים, הידועה בזכות סרטוני הריקוד המרתקים והליפסינכרון שלה המהדהדים בקרב קהל רחב.

התוכן משתנה מאוד, אך לרוב הוא כולל אתגרי ריקוד, מערכונים קומדיה, סינכרון שפתיים לשירים פופולריים, הדרכות עשה זאת בעצמך, וולוגים בסגנון חיים. כל יוצר מביא את הסגנון הייחודי שלו לפלטפורמה.

עקביות, אותנטיות ומעורבות הם המפתח. צור תוכן שמהדהד עם הקהל שלך, צור מעורבות עם תוכן של משתמשים אחרים, שתף פעולה עם משפיענים, השתמש בהאשטאגים טרנדיים ובצע אופטימיזציה של הפרופיל שלך לנראות מקסימלית. זה דורש זמן ומסירות, אבל עם הגישה הנכונה, אתה יכול להגדיל בהתמדה את המעקב שלך.