כמה עוקבים יש לרונאלדו

נוצר 26 פברואר, 2024
אינסטגרם של סלבס שנוכל לקחת ממנו השראה

לאינסטגרם, פלטפורמה חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים, יש מיליארדי משתמשים פעילים ברחבי העולם. השפעתה התחזקה עד כדי כך שהיא עיצבה מחדש את הדרך שבה אנשים מתחברים, מתקשרים ואפילו מנהלים עסקים. הפופולריות של פלטפורמה זו הובילה למירוץ בקרב סלבריטאים, ספורטאים ומשפיענים לצבור את המספר הגבוה ביותר של עוקבים, ובכך לגבש את השפעתם הדיגיטלית.

שלטון האינסטגרם

החשבון הכי עוקב באינסטגרם הוא לא אחר מאשר אינסטגרם עצמה. החשבון הרשמי של פלטפורמת המדיה החברתית @instagram מתגאה ב-651 מיליון עוקבים מדהימים נכון לשנת 2024. החשבון מקדם בעיקר תוכן מגמתי מכל האתר, מדגיש פוסטים ייחודיים, מציג תכונות חדשות וחוגג אירועים גלובליים.

הדומיננטיות של אייקוני ספורט

כריסטיאנו רונלדו
הכתר של הפרט הכי עוקב באינסטגרם מגיע לכריסטיאנו רונאלדו. לכדורגלן הפורטוגלי, הידוע ברחבי העולם בזכות כישוריו יוצאי הדופן והכריזמה שלו, יש קהל עוקבים מרשים של 600 מיליון בחשבונו @cristiano. הפרופיל של רונאלדו נותן לאוהדים הצצה לחייו המקצועיים והאישיים, מההופעות המחשמלות שלו על מגרש הכדורגל ועד לרגעים מחוץ למגרש עם המשפחה והחברים.

ליונל מסי
לא הרחק מאחורי רונאלדו נמצא ליונל מסי, אגדת כדורגל נוספת שצבר קהל עוקבים משמעותי באינסטגרם. למסי, הכדורגלן הארגנטינאי שחגג על המשחק המדהים שלו, יש 482 מיליון עוקבים בחשבון שלו @leomessi. הפרופיל של מסי מלא בתמונות של הקריירה והרגעים המשפחתיים שלו, מה שנותן למעריצים הצצה לחייו על המגרש ומחוצה לו.

התהילה של סלבריטאים נשיים

סלינה גומז
את תואר האישה שעוקבת אחריה הכי הרבה באינסטגרם מחזיקה סלינה גומז, זמרת ושחקנית אמריקאית עם קהל עוקבים של 427 מיליון בחשבון שלה @selenagomez. מלבד שיתוף העדכונים על פרויקטי המוזיקה והמשחק שלה, גומז משתמשת בפלטפורמה שלה כדי לתמוך במודעות לבריאות הנפש ובעיות חברתיות אחרות.

קיילי ג'נר
אישה נוספת השולטת באינסטגרם היא קיילי ג'נר, כוכבת טלוויזיה ריאליטי ואשת עסקים, שמקבלת עוקבים של 398 מיליון בחשבון שלה @kyliejenner. ג'נר משתמשת באינסטגרם שלה כדי לקדם את עסקי היופי והקוסמטיקה שלה, Kylie Cosmetics ו- Kylie Skin, ולשתף הצצות מחייה האישיים.

הפיקוד של ענקי הבידור

דוויין "דה רוק" ג'ונסון
לדוויין "דה רוק" ג'ונסון, השחקן הנודע ואלוף ה-WWE לשעבר, יש 388 מיליון עוקבים באינסטגרם בחשבון שלו @therock. הפרופיל של ג'ונסון מלא בסרטוני אימון, ציטוטים מעוררי מוטיבציה והצצות מאחורי הקלעים של פרויקטי הסרט שלו, ומציירים תמונה של הקריירה הרב-גונית שלו.

אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה, זמרת ושחקנית אמריקאית עטורת שבחים, מחזיקה ב-378 מיליון עוקבים בחשבון שלה @arianagrande. גרנדה משתפת עדכונים על המוזיקה שלה, מפרסמת תמונות מקסימות של הכלב שלה ומקדמת את מותג הקוסמטיקה שלה, REM Beauty, בחשבון האינסטגרם שלה.

השפעת קרדשיאן-ג'נר

קים קרדשיאן
לקים קרדשיאן, כוכבת ריאליטי שהפכה לאשת עסקים ועורכת דין שאפתנית, יש 363 מיליון עוקבים בחשבון @kimkardashian שלה. קרדשיאן משתמשת בפלטפורמה שלה כדי לקדם את המיזמים העסקיים המגוונים שלה, כולל מותג בגדי הגזרה שלה, Skims, ומותג היופי שלה, KKW Beauty.

קלואי קרדשיאן
מקרוב אחריה קלואי קרדשיאן, עם עוקבים של 298 מיליון בחשבון @khloekardashian שלה. קרדשיאן, בדומה לאחיותיה, משתמשת בחשבון שלה כדי לקדם את העסקים שלה ולחלוק חוויות אישיות.

סמל אינסטגרם

דיוות הפופ וה-R&B

ביונסה
לביונסה, זמרת הפופ וה-R&B המפורסמת בעולם, יש 315 מיליון עוקבים באינסטגרם בחשבון שלה @beyonce. החשבון של ביונסה כולל דיוקנאות עצמיים שובי לב, תמונות מקצועיות מצילומים שונים וסרטוני מוזיקה, המציעים למעריצים הצצה אל עולמה הרב-גוני.

עלייתו של ג'נר הצעיר

קנדל ג'נר
מסיימת את העשירייה הראשונה היא קנדל ג'נר, דוגמנית וכוכבת טלוויזיה בריאליטי, עם עוקבים של 294 מיליון בחשבון שלה @kendalljenner. ג'נר משתמשת בחשבון שלה כדי להציג את הופעות הדוגמנות שלה, את חייה האישיים ושיתופי הפעולה עם אחותה קיילי עבור קו הקוסמטיקה שלהם.

סיכום

אינסטגרם, בהיותה מעצמה של מדיה חברתית, אפשרה לסלבריטאים ומשפיענים להתחבר למעריצים שלהם ברמה האישית. הפלטפורמה ממשיכה להיות שדה קרב לפופולריות, כאשר עשרת החשבונות הללו מובילים את החבורה. יהיה מעניין לראות אם הדירוג ישתנה בעתיד, לאור האופי הדינמי של הפופולריות של המדיה החברתית.

לכריסטיאנו רונאלדו יש כיום יותר מ-300 מיליון עוקבים באינסטגרם, מה שהופך אותו לאחד האנשים שהכי עוקבים אחריו בפלטפורמה.

מפורסמות כמו ביונסה, סלינה גומז וקיילי ג'נר ידועות במעקבים המשמעותיים שלהן והשפעתה על אינסטגרם.

גורמים כמו כישרון, כריזמה, תוכן מרתק, שיתופי פעולה עם מותגים ועדכונים שוטפים תורמים לתהילתן של ידועניות באינסטגרם.