4 המעקבים ביותר ב-TikTok: המשפיענים השולטים בפלטפורמה

נוצר 20 ספטמבר, 2024
טיק טוק

TikTok הפכה מאפליקציית שיתוף וידאו פשוטה למרכז תרבותי שבו יוצרים יכולים להגיע לקהלים עצומים תוך מספר ימים. הפלטפורמה השיקה את הקריירה של אינספור משפיענים, אבל כמה מהם הצליחו לעלות לפסגה, וצברו מיליוני - לפעמים מיליארדי - צפיות. משפיענים אלה לא רק מעצבים את תרבות הפופ אלא גם קובעים מגמות שמיליוני משתמשים מחקים ברחבי העולם. במאמר זה, נחקור את ארבעת כוכבי ה-TikTok שהכי עוקבים אחריהם ונפרט כיצד הם בנו את האימפריות המרשימות שלהם. בין אם דרך אתגרי ריקוד, מערכונים קומיים או תוכן שניתן לקשר, יוצרי TikTok אלה כובשים את האינטרנט בסערה.

שרלי ד'אמליו: מלכת הריקודים של TikTok


שרלי ד'אמליו הפכה לשם דבר בשל שגרת הריקוד הוויראלית שלה, שלעתים קרובות משכפלת מהלכים טרנדיים. הפרסונה הנגישה והמדוייקת שלה משכה מיליוני עוקבים, מה שהופך אותה לאחת הפרצופים המוכרים ביותר ב-TikTok. עם עסקאות מותג, חסויות וקו סחורה משלה, צ'רלי ממשיכה לשגשג לא רק ב-TikTok אלא גם במדיה המיינסטרים. מהבכורה שלה ב-2019, עלייתה המהירה של צ'רלי לתהילה לא מראה סימני האטה.

Khaby Lame: הומור ללא מילים

Khaby Lame, המפורסם ביכולת הייחודית שלו להשתמש בהומור בלי לומר מילה, תפס במהירות את תשומת הלב של האינטרנט. המערכונים השקטים אך מלאי ההבעה שלו לועגים ל"פריצות חיים" מסובכות מדי הפכו אותו לחביב המעריצים. בתוך כמה שנים קצרות בלבד, חאבי צבר את אחד מהעוקבים הגדולים ביותר ב-TikTok, והוכיח שההומור חוצה את מחסומי השפה. התוכן שלו פונה לאנשים מכל תחומי החיים, והתגובות הראויות למם הפכו לאיקוניות.

בלה פורץ': מסנכרון שפתיים לכוכבות

בלה פוארץ' התפוצצה ל-TikTok עם סרטון הליפסינכרון הוויראלי שלה של "Sophie Aspin Send" מאת מילי B, שהפך לאחד הסרטונים האהובים ביותר על הפלטפורמה. השילוב שלה של הבעות פנים מוזרות, קוספליי שובה לב וסגנון מובהק זיכו אותה במקום הראשון בין משפיעני TikTok. מאז הרחיבה בלה את הקריירה שלה מעבר ל-TikTok על ידי הוצאת מוזיקה, עם סינגל הבכורה שלה "Build a B*tch" שזכה להצלחה עצומה. היא דוגמה מצוינת לאופן שבו תהילת TikTok יכולה להתפתח לקריירה רבת פנים.

אדיסון ריי: מריקודים למסך הגדול

אדיסון ריי הוא עוד כוכב TikTok שסרטוני הריקוד שלו הפכו במהירות לוויראליים. הידועה בשיתופי הפעולה שלה עם שמות גדולים אחרים בקהילת TikTok, הקריירה של אדיסון התרחבה במהירות למדיה המסורתית. היא שיחקה בסרטים, הוציאה מוזיקה והשיגה עסקאות מותג רבות, מה שהופך אותה לאחת הדמויות המשפיעות ביותר על הפלטפורמה. המסע של אדיסון ריי מיוצר TikTok לסלבריטאי מיינסטרים מדגיש את הכוח שיש ל-TikTok בעיצוב כוכבי עתיד.

מַסְקָנָה

כוכבי ה-TikTok שהכי עוקבים אחריהם שלטו באמנות יצירת התוכן, כל אחד מביא את המגע הייחודי שלו לפלטפורמה. בין אם באמצעות הומור, ריקוד או מוזיקה, המשפיעים הללו משכו את תשומת הלב של מיליונים ברחבי העולם. הסיפורים שלהם מדגימים לא רק את כוחה של המדיה החברתית אלא גם כיצד פלטפורמה אחת יכולה להפוך אנשים רגילים לסנסציות גלובליות. ככל ש-TikTok ממשיך לגדול, אנחנו יכולים רק לצפות שהמשפיענים האלה יתפתחו, יגיעו לגבהים חדשים ויעוררו עוד יותר יוצרים ללכת בעקבותיהם.

טיק טוק
  • Tiktok
  • 20 ספטמבר, 2024

פורמט הווידאו הקצר של TikTok מאפשר למשתמשים לעסוק במהירות בתוכן, מה שמקל על היוצרים להפוך לוויראליים. האלגוריתם של הפלטפורמה גם דוחף תוכן חדש לקהלים גדולים, מה שעוזר למשפיענים להגדיל את ספירת העוקבים שלהם במהירות. בנוסף, TikTok מעודד טרנדים, מה שהופך אותו למושלם עבור משפיענים שרוצים ליצור תוכן ויראלי.

משפיענים ב-TikTok מייצרים רווח מהפלטפורמות שלהם באמצעות שילוב של עסקאות מותג, חסויות, מכירות סחורה, ואפילו שחרור מוצרים או מוזיקה משלהם. חלקם, כמו צ'רלי ד'אמליו ואדיסון ריי, הרחיבו את טווח ההגעה שלהם לתעשיות משחק, מוזיקה ותעשיות אחרות, והגדילו עוד יותר את זרמי ההכנסות שלהם.

הדגש של TikTok על טרנדים ועדכון התוכן מונע האלגוריתם שלו מבדיל אותו מפלטפורמות כמו אינסטגרם ויוטיוב. בעוד שאינסטגרם מתמקדת יותר בוויזואליים שנאספו ויוטיוב בתוכן ארוך צורה, TikTok משגשגת על סרטונים מהירים וויראליים שקשורים לרוב לצלילים או לאתגרים מגמתיים. זה יוצר סביבה דינמית יותר עבור יוצרים לצבור פופולריות במהירות.