4 המשפיעים שהכי עוקבים אחריהם בספרד: מדריך לכוכבי המדיה החברתית המובילים

נוצר 21 ספטמבר, 2024
רובם עקבו

המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום, במיוחד עבור הדורות הצעירים, והמשפיעים תפסו את הבמה. ליוצרי תוכן אלה יש את הכוח לעצב טרנדים, להשפיע על דעות, ואפילו להניע החלטות רכישה באמצעות הפרסונות המקוונות שלהם. ספרד, במיוחד, הפיקה כמה מהמשפיענים המצליחים ביותר בעולם, הידועים בתכנים המגוונים שלהם החל מאופנה ויופי ועד גיימינג וסגנון חיים. במאמר זה, נתמקד ב-4 המשפיענים שהכי עוקבים אחריהם בספרד, נבחן מי הם, איזה סוג תוכן הם מייצרים ומדוע הם צברו מיליוני עוקבים. בין אם אתה מותג שמעוניין לשתף פעולה או סתם סקרן לגבי נוף המדיה החברתית של ספרד, המשפיעים האלה הם אלה שאתה בהחלט צריך לדעת עליהם.

אל רוביוס - מלך יוטיוב

עם למעלה מ-40 מיליון מנויים ב-YouTube, אל רוביוס, ששמו האמיתי הוא רובן דובלאס גונדרסן, הוא לא רק אחד המשפיענים שהכי עוקבים אחריהם בספרד אלא גם אחד היוטיוברים הפופולריים ביותר בעולם. ידוע בזכות סרטוני המשחקים שלו, הפרשנות ההומוריסטית והתוכן היצירתי שלו, רוביוס זכה לראשונה לתהילה באמצעות סרטוני "בואו נשחק" שלו של משחקים כמו Minecraft ו-Fortnite. עם הזמן, הוא גיוון את התוכן שלו כדי לכלול וולוגים, שאלות ותשובות ואתגרים, מה שהפך אותו לדמות אהובה בקרב בני הנוער. ההשפעה שלו משתרעת מעבר ליוטיוב, עם נוכחות חזקה באינסטגרם ובטוויטר, שם הוא מתחבר למעריצים ברמה אישית יותר.

AuronPlay - מאסטר של קומדיה מקוונת

AuronPlay, או ראול אלווארז ג'ינס, חצב לעצמו נישה כקומיקאי ויוצר תוכן. עם יותר מ-30 מיליון מנויים ביוטיוב, הוא ידוע בהתבטאות הסאטירית ולעיתים הסרקסטית שלו על תרבות הפופ ונושאים טרנדיים. סגנון הקומדיה הייחודי שלו, יחד עם סיפורו המרתק, הפכו אותו לחביב המעריצים. בעוד שהוא בעיקר יוטיובר, AuronPlay פעיל מאוד גם ב-Twitch, שם הוא מזרים תוכן משחקים בשידור חי. שנינותו החדה והיכולת להתחבר לקהל העניקו לו קהל עוקבים עצום, מה שהפך אותו לאחד המשפיעים המובילים בספרד.

דולסיידה - מלכת האופנה של ספרד

כשזה מגיע לאופנה וסגנון חיים בספרד, דולסיידה (Aida Domenech) הוא שם שבולט. כאחת ממשפיעניות האופנה המובילות בספרד, יש לה למעלה מ-3 מיליון עוקבים באינסטגרם. דולסיידה התחילה את דרכה כבלוגרית אופנה והפכה במהרה למקור השראה לסגנון. דולסיידה, הידועה בתלבושות האופנתיות, המראה הזוהר והפוסטים הגלויים שלה על חייה האישיים, היא גם אלופת זכויות LGBTQ+. ההשפעה שלה משתרעת מעבר לאינסטגרם, עם נוכחות חזקה ביוטיוב, שם היא מפרסמת וולוגים ותוכן הקשור לאופנה. מותגים משתפים איתה פעולה לעתים קרובות, מה שהופך אותה לשחקנית מפתח בתעשיית האופנה של ספרד.

פאולה גונו - יוצרת התוכן הרלוונטי

פאולה גונו היא דמות משפיעה נוספת בסצנת המדיה החברתית של ספרד, עם מיליוני עוקבים בפלטפורמות כמו אינסטגרם ויוטיוב. פולה, הידועה באישיותה הפשוטה ובתוכן שניתן לקשר אליה, חולקת הכל, החל מטיפים לסגנון חיים ועצות יופי ועד לסרטונים הומוריסטיים וולוגים לטיולים. התוכן שלה מהדהד בקרב קהלים צעירים, בעיקר נשים, שמעריכים את האותנטיות והפתיחות שלה לגבי חייה. פאולה היא לא רק אישיות מדיה חברתית אלא גם יזמית, לאחר שהשיקה קווי מוצרים משלה, והרחיבה עוד יותר את השפעתה בתעשיות האופנה והיופי.

מַסְקָנָה

עלייתם של המשפיענים בספרד משקפת מגמות עולמיות, שבהן כוכבי מדיה חברתית הופכים יותר ויותר לאייקונים תרבותיים. מהגאונות הקומית של AuronPlay ועד לפורוורד האופנה Dulceida, המשפיענים האלה כבשו את הקהל ובנו קהילות מקוונות משגשגות. בין אם זה דרך תוכן משחקים, אופנה או לייף סטייל, ארבעת המשפיענים הנלווים ביותר בספרד הפכו למוקדי כוח במדיה החברתית, מעצבים טרנדים והשפיעו על מיליונים ברחבי העולם.

רובם עקבו

מלבד סרטוני המשחקים שלו, אל רוביוס יוצר גם וולוגים, מפגשי שאלות ותשובות ואתגרים מהנים, המאפשרים לעוקבים שלו לעסוק במגוון רחב יותר של תוכן שמציג את ההומור והיצירתיות שלו.

AuronPlay בולט דרך ההשקפות הסרקסטיות והסאטיריות שלו על נושאים מגמתיים, המשלב הומור עם סיפור סיפורים באופן שמהדהד עם הקהל שלו. היכולת שלו לערבב קומדיה עם פרשנות על תרבות חברתית ופופ הופכת אותו לייחודי.

דולסיידה היא תומכת קולנית לזכויות LGBTQ+, משתמשת בפלטפורמה שלה כדי להעלות את המודעות ולתמוך בקהילה. הפתיחות שלה לגבי חייה האישיים ומערכות היחסים הפכה אותה למודל לחיקוי ולקול משפיע במאבק לשוויון.

4o