4 המשפיענים שהכי עוקבים אחריהם בצרפת: תחנות כוח של מדיה חברתית שאתה צריך להכיר

נוצר 21 ספטמבר, 2024
רובם עקבו

משפיעני מדיה חברתית הפכו לסלבריטאים מודרניים, טווח ההגעה שלהם משתרע הרבה מעבר לגבולות הלאומיים. בצרפת, מספר משפיענים רתמו את הכוח של פלטפורמות כמו אינסטגרם, יוטיוב ו-TikTok כדי לבנות עוקבים מסיביים. המשפיענים האלה הם יותר מסתם יוצרי תוכן; הם קובעי טרנדים ומעצבי טעם, ומעצבים לא רק מדיה חברתית אלא גם אפשרויות אופנה, יופי וסגנון חיים עבור מיליוני עוקבים. מאישי יוטיוב ועד לסמלים באינסטגרם, בואו נחקור את ארבעת המשפיענים שהכי עוקבים אחריהם בצרפת, ונגלה כיצד הם בנו את האימפריות שלהם ומה משאיר את הקהל שלהם מכור.

סייפריאן: מלך הקומדיה של צרפת

עם למעלה מ-14 מיליון עוקבים ביוטיוב, Cyprien הוא אחד המשפיענים האהובים ביותר בצרפת. הוא זכה לתהילה הודות למערכונים המצחיקים שלו שעוסקים בסאטירה בחיי היומיום, הטכנולוגיה ותרבות הפופ. סייפריאן שולט באמנות יצירת תוכן קומי שניתן לקשר, מה שהופך אותו לשם דבר בעולם דובר הצרפתית. הצלחתו אינה מוגבלת ליוטיוב; Cyprien פופולרי גם באינסטגרם וב-TikTok, שם ההצגות ההומוריסטיות שלו על החיים ממשיכות לרתק את הקהל.

Squeezie: תחושת משחק ומוזיקה

סקוויז, יליד לוקאס האוצ'רד, מחזיק בכתר כיוטיובר המלווה ביותר בצרפת, עם למעלה מ-18 מיליון מנויים. התוכן שלו התמקד בתחילה במשחקים, אך מאז הוא גיוון למוזיקה ובידור. הסרטונים ההומוריסטים והמרתקים של סקוויז בנו קהל מעריצים נאמן, והפריצה שלו למוזיקה רק הגדילה את השפעתו. הסגנון הייחודי והעקביות שלו בהעלאת תוכן השאירו אותו בראש פירמידת המדיה החברתית בצרפת.

מצבים של לנה: מלכת סגנון החיים

Léna Mahfouf, הידועה יותר בשם Léna Situations, כבשה בסערה את עולם המדיה החברתית הצרפתית, במיוחד באינסטגרם, שם יש לה למעלה מ-4 מיליון עוקבים. לנה, הידועה בתוכן סגנון החיים שלה שנע בין אופנה לנסיעות, היא קול מרכזי בחלל ה-Gen Z. האותנטיות והכנות שלה עם הקהל שלה עזרו לה להשיג קהל עוקבים נאמן, והיא ממשיכה להרחיב את טווח ההגעה שלה באמצעות שיתופי פעולה עם מותגים גדולים וולוגים קבועים ביוטיוב.

Tibo InShape: אייקון כושר

Tibo InShape הוא משפיע כושר צרפתי עם קהל עוקבים העולה על 8 מיליון ב-YouTube ובאינסטגרם. הוא ידוע בזכות סרטוני האימון שלו, אתגרי הכושר שלו ותכני המוטיבציה שלו. הגישה החיובית והאנרגטית של טיבו לכושר זכתה לתהודה בקרב אנשים בכל קבוצות הגיל, והפכה אותו לאייקון כושר לא רק בצרפת, אלא בכל העולם. השקיפות שלו לגבי כושר והתפתחות אישית זיכתה אותו בקהל מעריצים מסור.

מַסְקָנָה

ארבעת המשפיעים הנלווים ביותר בצרפת מייצגים את הגיוון והעוצמה של המדיה החברתית בעולם של היום. מקומדיה ומשחקים ועד אורח חיים וכושר, המשפיעים הללו בנו עוקבים נאמנים על ידי הישארותם אותנטיים, עקביים ומרתקים. ככל שהם ימשיכו לגדול, ההשפעה שלהם רק תהפוך משמעותית יותר, ותעצב לא רק את המרחב המקוון אלא גם תשפיע על מותגים, טרנדים ואפילו תרבות פופולרית בצרפת ומחוצה לה.

רובם עקבו

משפיענים צרפתיים, כמו אלה שהוזכרו, פונים לקהלים גלובליים בשל האותנטיות והתכנים המגוונים שלהם. לעתים קרובות הם משתפים פעולה עם מותגים בינלאומיים, ופלטפורמות כמו יוטיוב ואינסטגרם עוזרות להם להגיע אל מעבר לגבולות הלאומיים. גם היכולת שלהם לתקשר במספר שפות ולהתאים תוכן לתרבויות שונות משחקת תפקיד גדול בהצלחתם הבינלאומית.

משפיענים מייצרים רווח מהפלטפורמות שלהם באמצעות שיתופי פעולה של מותגים, פוסטים ממומנים, מכירות סחורה, ובמקרים מסוימים, השקת מוצרים או שירותים משלהם. לדוגמה, Squeezie העז לעסוק במוזיקה, שלא רק מגוונת את התוכן שלו אלא גם מספקת זרם הכנסה נוסף.

Lena Situations בולטת בזכות אישיותה הניתנת לקשר, הבסיסית והנכונות שלה להיות פתוחה לגבי ההתמודדויות וההצלחות האישיות שלה. השילוב שלה של אופנה יוקרתית עם רגעים יומיומיים נותן לה קול ייחודי במרחב המשפיענים, הפונה במיוחד לקהל צעיר יותר המחפש אותנטיות.